Det er noe spesielt vakkert med de tusen tente lys på gravlundene i mørketiden
Til høytider som allhelgensdag, jul og personlige minnedager er det hyggelig å pynte graven med en krans og et lys, og skape fin steming i mørketiden. Kransen holder seg gjerne pen helt til våren.
Vi kjører ut og setter lys og krans, tar bilde og sender på sms.
Bestill Lystenning og krans til høytider
kr1050,- inkludert krans og lys
Trykk på knappen under for bestilling, eller ring oss eller send sms på 489 23 021 så kontakter vi deg
Samlede salgsbetingelser for nettbutikken gravlykten.no ved salg av tjenester.
Generelt Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av tjenester fra www.gravlykten.no. Salgsbetingelsene utgjør sammen med bestillingen innlagt på www.gravlykten.no, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Næringskjøp er blant annet regulert i markedsføringsloven, personopplysnings-loven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven.
1. Parter Selger er: gravlykten.no ved LykkeHaven AS, Forretningsadresse: Brushaugvegen 1, 2022 Gjerdrum, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: 922 126 844 , telefon: 489 23 021, e-post: post@gravlykten.no, og blir i det følgende benevnt ”vi”, ”oss” eller ”selger”. Kjøper er den person som foretar bestillingen, og blir i det følgende benevnt ”dere”, ”deres” eller kjøper.
2. Bestillings- og avtaleprosess Deres bestilling er bindende når bestillingen er registrert hos oss. Når vi mottar deres bestilling, bekreftes ordren automatisk til registrert e-postadresse. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til type tjeneste, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen bør kjøperen ta kontakt med selger så snart som mulig.
3. Opplysninger gitt i nettbutikken Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre tjenester som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme.
4. Priser Gravlykten.no har faste priser på de tjenester som tilbys. Alle priser er oppgitt inklusiv merverdiavgift og ekspedisjonsomkostninger. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet.
5. Betaling Kjøpesummen betales med Vipps ved bestilling.
6. Levering Levering av tjenesten fra selgeren til kjøperen skjer innen rimelig tid. Arbeidet vi utfører er sesongavhenging, og dersom tjenester bestilles utenfor sommerhalvåret, vil ikke alle tjenester bli gjennomført før vær og forhold tilater det.
Sommerplanter plantes normalt i siste halvdel and mai - første halvdel an juni. Høstplanter plantes i september. Vanning utføres fra 1. juni til 1. september. Oppretting og bolting utføres fra snøen går til snøen legger seg. Nedsetting av vanningskasse utføres fra snøen går til snøen legger seg. Rydding av grav utføres fra snøen går til snøen legger seg. Fylling av sunken grav utføres fra snøen går til snøen legger seg. Vask av gravsten utføres hele året. Lys og Krans-tjenesten utføres hele året
Når tjenester bestilles i sommerhalvåret tilstreber vi oss for å få utført tjenesten så rast som mulig. I bestillingen ber vi kunden om å samtykke til oppstart av arbeidet før angreretten har gått ut. Dersom man ikke samtykker til dette vil man måtte vente 14 dager før arbeidet kan utføres på grunn av angrerettsloven.
7. Angrerett Privatpersoner har angrerett etter angrerettloven. Normal angrerett er untatt på grunn av tjenestens art, derfor bes kjøper av tjenester om å samtykke til oppstart av arbeidet før angreretten har gått ut. Dette slik at kjøper ikke må vente 14 dager før arbeidet igangsettes i sesong. Dersom man ikke samtykker til oppstart av arbeid innenfor angrerettfristen må kjøperen gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at tjenesten er bestilt, dersom angreretten vil benyttes. Angrerettskjema sendes på epost til selger sammen med ordrebekreftelse.
8. Rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon) Reklamasjon må skje innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Dersom tjenesten har feil eller mangler kan dere etter omstendighetene kreve retting av feilen. Feilen må foreligge straks etter at tjenesten er levert. Melding om eventuelle feil og mangler ved tjenesten kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes oss skriftlig.
8. Personopplysninger Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger skal kun utleveres til andre hvis det er nødvendig for at selgeren skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle. Hvis selgeren vil benytte kjøperens personopplysninger til andre formål, for eksempel til å sende kjøperen reklame eller informasjon ut over det som er nødvendig for å få gjennomført avtalen, må selgeren innhente kjøperens samtykke ved avtaleinngåelsen. Selgeren må gi kjøperen informasjon om hva personopplysningene skal brukes til og om hvem som skal bruke personopplysningene. Kjøperens samtykke må være frivillig og avgis ved en aktiv handling, for eksempel ved avkrysning. Kjøperen skal enkelt kunne kontakte selgeren, for eksempel pr telefon eller e-post dersom han eller hun har spørsmål om selgerens bruk av personopplysninger eller hvis han eller hun ønsker at selgeren sletter eller endrer personopplysningene.
9. Tvister Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Løses ikke saken i minnelighet avtales Romerike og Glåmdal tingrett som verneting.